Skiaktuál Corvatsch a Val Roseg + aktualizácia Fuorcla Fex

10.01.2022
skiaktual-corvatsch-a-val-roseg-aktualizacia-fuorcla-fex

Začiatok zimy nie je rozpačitý iba na Slovensku, ale ani v Engadine to stále nie je to, na čo sme zvyknutí... Je síce pravda, že už bolo aj horšie, a to nie raz za posledné roky, ale tak... Stále sa čaká na ďalšiu, lepšiu nádielku. Pozitívne je to, že podnikať túry sa dá a na šliapača odchovaného tvrdými tatranskými podmienkami tu čakajú aj tieto dni kvalitné možnosti.

Z Val Rosegu sa dá vyšliapať na Fuorcla Surlej a bez väčších problémov aj zlyžovať. Žraloci samozrejme číhajú...

Hore na Corvatschi sa veci dajú tiež robiť, ale ako už je zvykom, vietor tu poriadne zamiešal karty, a tak aktuálne nehrozí žiadne prašanové bláznenie.

V lyžiarskom stedisku dnes boli prázdne zjazdovky. Ťažko povedať, či to viac ovplyvnil termín po vianociach alebo ranných -20, ktoré vetrík ešte okorenil.

Corvatsch_vyfúkaný

Začiatok zimy v Engadine teda prebieha v kľude, ehm teda vlastne začiatok tu bol niekedy začiatkom novembra... ;)

Vycestovaniachtivým teda poradím: čakajte a fajčite pekne doma trávu :) Tým, ktorí by predsa len nevedeli vdržať, odporúčam Julierpass.

Sammammalo!

Aktualizácia z 11.1.: Dnes som našiel ten sneh čo som včera hľadal, pláne pod Corvatschom v smere na Chaputschin sa po poslednom snežení výrazne zlepšili. Prešlapával som stopu cez Georgyschate až po Fuorclu Fex a naspäť. Zatiaľ najlepšia lyžovačka sezony...

prešlapávanie_stopy_smer_Fuorcla_Fex

Fotky Skiaktuál Corvatsch a Val Roseg + aktualizácia Fuorcla Fex

RE: Skiaktuál Corvatsch a Val Roseg
Čendo 10.01.2022
Ešteže si si tam zobral tie zelené kamenačky :D